Mina senaste prylar

Självklart har det shoppats en hel del sen sist! Mycket Tradera-fynd, smycken och sommarkläder:

1.
2. 3. 4.

5. 6. 7. 8.

9. 10. 11.

12.   13. 14.

15.   16. 17.

18.

1. Lila ballongkjol, JC (köpt på Tradera)
2. Blå blus, H&M (köpt på Tradera)
3. Halsband, Twist'O (köpt på Tradera)
4. Rosa hjärtörhängen, Lindex barn
5. Vitt hårband, Lindex barn + Vitt diadem, H&M
6. Lila glittrig knyttunika, H&M
7. Klänning med diamanter och rosett, H&M (ÅRETS FAVORIT!!!)
8. Örhängen med kungakronor, Lindex barn
9. Rosa sidenlinne med prickar, Gina Tricot (köpt på Tradera)
10. Ring med hjortar, Pilgrims 'Kitsch Devotions' (köpt på Tradera)
11. Prickig topp, present från mamma (köpt i Danmark)
12. Svarta pumps med peep-toe, Wedins
13. Örhängen med rosetter, Lindex barn
14. Scarf, present av mamma (köpt i Danmark)
15. Mörkblå shorts, H&M (mörkare än på bilden alltså)
16. Kakifärgade shorts, H&M
17. Skärp, Emmaus second hand
18. 2 par blomörhängen, Small

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Stina

Shit pomfritt vad du handlar!! Måste lära mig tradera tror jag... Blir nog bryggan ikväll om det inte ösregnar. Annars inflyttningsfest på lördag. Välkomna!
PS. Hälsa Björn att jag fyndat ett loppis-couronne.

2007-05-29 @ 10:10:42
Postat av: Mi

Härliga inköp! :) Gillar speciellt ringen med hjortar och det rosa linnet!
Ha en mysig dag!
// Mi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback