Today is Ange's birthday!

Måste bara berätta vad jag fått i födelsedagspresent idag, på min stora 25-årsdag! Jag har nog aldrig fått så många bra presenter, och då har jag ändå inte fått från mamma eller syster ännu...

Från min baby Björn fick jag:

Elizabeth Arden Provocative Woman body lotion
105233-276

Napoleon Dynamite-plåster
105233-272

Napoleon Dynamite-lypsyl ("My lips hurt real bad")
105233-271

Jamie T:s underbara cd "Panic Prevention"
105233-269

Boken "Found" (med en samling av lappar, brev, teckningar och foton som folk hittat precis vartsomhelst)
105233-268

Ett vykort med Esther Williams
105233-266

Boken "Dirty Found 2" (samma som "Found" men med lite mer barnförbjudet material...)
105233-265

Första säsongen av "Arkiv X" på DVD (jippi!)
105233-264

Av Björns familj fick jag:

En perkulator för 6 koppar (så jag slipper våndas av "Gilmore Girls" eftersom min gamla kaffebryggare pajat)
105233-275

En rosa orkidé (min första!)
105233-274

Av Anna och Robban:

Ett underbart fotoalbum för scrapbooking, med en flicka som ser ut som jag när jag var 5 på framsidan
105233-267
En disktrasa med Marilyn Monroe på
105233-270

+nya numret av "DV Mode"

Och sist men inte minst skickade mamma den här på posten:

Boken "Stuff on my Cat"
105233-277

Andra bloggar om:
, , , ,

Veckans mogna man: Hugh Laurie

En superbrittisk komiker som la sig till med en hyperamerikansk dialekt och började spela världens tjurigaste doktor, Gregory House - kan det bli annat än sexigt? Hugh Laurie har varit i tv-branschen länge, och har medverkat i bl.a. humorprogrammen "Jeeves and Wooster", "A Bit of Fry and Laurie" och "Blackadder" (samtliga tillsammans med Stephen Fry). Han har även gästspelat i "Vänner" och "Family Guy".

Härligt med en britt som lurar hela USA att han är amerikan!







Andra bloggar om: , ,

Hughs fetisch

Brittiske charmören Hugh Grant har berättat att han har en fetisch för plastikkirurgi. Det förklarar varför han dejtade Liz Hurley så länge - kvinnan som blir plastigare för varje dag som går.

"Jag är kluven i frågan, men jag tycker synd om många fruar i Beverly Hills som har fixat så mycket att de ser otäcka ut. Å andra sidan har jag sett plastikkirurgi som jag har funnit sexuellt attraktiv på ett underligt sätt."



Andra bloggar om: , , ,

Britney

Om någon undrar varför jag inte kommenterat Britney Spears senaste tilltag så har jag valt att strunta i det. Hon verkar drunkna i personliga problem och det finns tillräckligt med bloggar som skriver ner henne just nu.

När det gäller själva rakningen som så förstår jag inte varför folk är så otroligt chockade. Håret växer tillbaka, och många har gjort det före Britney.

Jag inväntar Britneys rehabbehandling (för det bör komma en sådan inom kort), och återkommer.


Pete Doherty har filmats in action ännu en gång

Alex West på People.co.uk skriver:

"Knarkaren Pete Dohertys påstående att han håller på att besegra drogerna är en patetisk lögn.

Babyshambles-rockaren blev filmad av en mobilkamera då han snortade en dödlig blandning av kokain och ketamin, ett lugnande medel för hästar.

Glåmansiktet Doherty, 27, ses häva i sig lina efter lina av mardrömscocktailen, som han ömt kallar CK.

Kompisen som filmar hörs varna honom: 'Du gör dem för stora, Pete. Det är farligt - du måste lugna ner dig lite, killen.'

Den äcklande filmen förlöjligar stjärnans insisterande att han håller på att vinna striden mot de tunga drogerna.

Det kommer att bli ett chockerande slag mot hans supermodellande älskarinna Kate Moss, 32, som har gjort av med en förmögenhet i försöken att få honom ur sitt beroende.

Dohertys senaste drogfest - i en kompis lägenhet i Tottenham, norra London - inträffade inte mindre än en vecka efter att han filmats i Thailand på ett annat kokainupptåg.

Och bara nio dagar senare berättade han skamlöst för en domare att han höll på att besegra sina ovanor - efter att ha blivit fälld för droginnehav i fjol - och fick beröm för sin "stora ansträngning".

En vän som bevittnade hans drogfest i lägenheten i Tottenham säger: 'Pete snortade droger som om det inte fanns någon morgondag.'

'Han skrattade åt sina enorma knarklinor och verkade inte oroa sig över att han egentligen ska försöka bli av med ovanorna.'

'Han skruvade nervöst på sig medan han la ut linorna på en spegel.'

'Men snart snortade han dem och slappnade av igen. Fem minuter senare var han emellertid desperat efter mer.'

Filmen visar också en bakplåt som kan användas till haschgarnerade 'rymdkakor' eller för att laga till tunga droger.

Vännen tillägger: 'Att domaren berömde honom för hans ansträngningar när han ständigt är hög som ett hus är ett skämt.'

Och en poliskälla säger: 'Vad han behöver är en kort, stark chock.'

'Om han gör om det borde vi låsa in honom ett par månader - det spelar ingen roll att inrikesministern talar om överbefolkade fängelser.'

Kate har nu övertalat Doherty att återvända till rehabiliteringen.

Förra månaden checkade han in på det exklusiva sjukhuset Capio Nightingale i Marylebone, London, under namnet Alexander. Personalen undersökte till och med hans gitarr för att se till att han inte smugglade in droger."

Ja, det var mycket information på en gång. Tråkigt bara att man inte kan få se filmen - hur ska man då veta att den överhuvudtaget existerar? Fast det är ju ganska troligt att den gör det. Kate verkar dock inte låta sig avskräckas. Bilden nedan togs igår (18 februari), efter en spelning. Kate ser ju helfräsch ut! - NOT!!!

105233-256

BILDKÄLLA: Perez Hilton

Andra bloggar om: , ,

Mina senaste Traderafynd

En sjukt söt ugglebrosch för en tjuga (ugglor är min nya favvogrej):

105233-254

samt en helt ny topp från Lindex för bara 49:-:

105233-255

Det har däremot inte blivit så mycket annan shopping den här månaden, men jag sprang in på H&M för att kolla in halva reapriset och fyndade ett par örhängen samt en ursnygg scarf.

Andra bloggar om:
, , ,

R.I.P. Anna Nicole Smith

Det har bara gått två dar sen Anna Nicole Smith dog, och redan innan kroppen kallnat börjar filmproducenterna planera en film om hennes liv (där tydligen Reese Witherspoon ska spela huvudrollen). Ganska äckligt måste jag säga. Så fort en kändis dör kan man tjäna storkovan eftersom hon/han plötsligt är så mycket mer intressant som person.
Men sån är världen.



Jag kommer såväl ihåg när Anna var på H&M:s pelare - jag hade aldrig sett en vackrare människa. Därför vill jag hedra vår tids Marilyn Monroe med några bilder från the good old days:

 

Andra bloggar om: , , , ,

You go girl!

Urläckra sångerskan Natasha Bedingfield vill inte vika ut sig:

"Brittiska popstjärnan Natasha Bedingfield vägrar klä av sig för herrtidningar eftersom hon inte vill bli berömd för sitt utseende.
'These Words'-sångerskan har fått ett antal lönsamma erbjudanden för att klä av sig, men hon nobbar dem alltid för att skydda sin trovärdighet som låtskrivare.

Hon säger: 'Jag kommer aldrig att ställa upp i killtidningar eller på såna där bikinibilder. Jag är inte modell. Jag är en singer/songwriter, så varför skulle jag fläka ut mig på ett sånt sätt? Jag tänker inte konkurrera på det sättet. Det är helt enkelt inte sunt.'"

Härligt! Natasha är en av mina favorittjejer, och hon bevisar ännu en gång att hon är värd min beundran. Det är grymt skönt att det finns några kändiskvinnor kvar i världen som inte behöver visa tuttarna. Dessutom älskar jag att hon inte är pinnsmal.





Andra bloggar om: ,

Skönheten och odjuret del 2

Oprah Winfrey - före och efter photoshop. Damn!

105233-245



Andra bloggar om:
, , ,

Rätt man för rätt jobb?

Se och njut av den vackra ordkaskaden (hittade denna på Henrik Schyfferts blogg):



Andra bloggar om: , , , ,

Denise Richards visar bag-inan!

Vi börjar bli vana vid den här sortens snuskigheter, men det är alltid lika kul! Klicka på bilden nedan om du vågar!!! Jag kan bara anta att Denise inte gjorde kejsarsnitt då hon födde sina barn.



KÄLLA: Perez Hilton

Andra bloggar om: , ,