Vill ha!

Har just lagt bud på den här ursnygga camebroschen!

105233-3

Det är dock tre timmar kvar, och flera budgivare, så chansen att jag vinner den är inte hundra.
Tradera är nog den bästa sajten genom tiderna. Det är kul att så mycket folk tillkommit sedan jag började använda mig av den, för när jag först upptäckte Tradera var det en ganska okänd sajt.
En av mina närmaste vänner, Malin, är lika mycket Tradera-freak som jag, men hon tenderar att köpa dyrare prylar än jag, och blir bara nöjd med c:a 5% av det hon köper, när det väl dimper ner i brevlådan. Men, som Malin säger, det är ju så roligt att vänta på post.

Håll tummarna för att jag tar hem broschen!

Pete, Pete, Pete

Ajajaj, nu har Pete satt sig i klistret igen. Han sitter just nu på behandlingshem, och häromdagen ertappades han med att ge kokain till en tonårig kille som satt på samma hem. Jag trodde faktiskt att han kommit på rätt spår den här gången, men icke. Det är en himla tur att han gör så sjukt bra musik iallafall (han är bra snygg också).

pete1


Suris humhum

Hmm, Hollywood upphör aldrig att förvåna... Nu har Suri Cruises första bajs blivit förevigat i brons.

105233-1

Suri är (för de som lyckats undkomma det) Katie Holmes och Tom Cruises - TomKats - dotter. Konstverket kommer efter att det ställts ut att kunna inhandlas på ebay.

KÄLLA: A Socialite's Life

Something got me started.

Hmm, undrar varför den låtraden poppade upp i mitt huvud (hatar Simply Red).
Den passade hursomhelst bra i sammanhanget.
Meningen med den här bloggen är att jag ska kunna ventilera mina tankar om mode, kändisar, musik och annat, och samtidigt tipsa andra (inte vet jag, man kanske också kan ge någon annan inspiration till nya klädfynd osv.?) Älskar själv att läsa bloggar av den här typen och tänkte att det nog vore vettigt att skriva ner alla idéer man själv har istället för att låta dem gnaga i huvudet innan man somnar (och därmed bli så uppspelt att man till slut är klarvaken).