Nyheter på Gina Tricot

Var just inne på Gina Tricots hemsida och hittade sjukt mycket som jag vill ha. Det värsta är att det inte ens är dyrt! (förlåt att jag alltid - ALLTID - tjatar om priset på precis allt) Men nu när jag jobbar 100% i ett par månader ska det nog kunna lösa sig... (Tidigare har jag bara jobbat 50%)

Spana in de här skärpen bara!:

image283

image284

image285

image286

99:- styck, collect them all!!!

Dessutom hittade jag en ankarscarf och ett par fina knästrumpor:

image287 image288

Vänta bara tills jag får lön...

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: shopoholicer.blogg.se

heej!

Hur i helafriden kom du in på Ginas hemsida? Vill dit men inget funkar, kmr bara upp en länk där det står: Born! help!

MVH/Josse

2007-05-02 @ 19:00:06
Postat av: Anonym

mera bilder tack!

2007-05-03 @ 10:06:14
Postat av: dana pagan

hej,
allt 'r bedårande i butikerna , priserna med, tilgengliga till alla, fina färger, jag skulle som 36 åring verkligen jobba i en av sthlms butikerna omedelbart, har arbetat sissta några år som butiksbiträde och kundenrna gillar återkoma till mig, testa mig!!
mvh
d.
hör av är skulle betida mkt,

2007-07-20 @ 20:31:46
Postat av: Sophie

Ursött ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback