Little brother Alfie är i trubbel

Enligt The Sun Online har supersöta Lily Allens omsjungna och ökända (?) lillebror Alfie hamnat i klistret:

"Popstjärnan Lily Allens bror arresterades igår (1 mars, min anm.) efter att deras mor ringt polisen och hävdat att han hade misshandlat henne.
Alison Owen sägs ha fått en mindre huvudskada under den påstådda attacken i familjens mångmiljonvilla i Islington, norra London.
Efter Alisons samtal arresterade polisen den 20-årige skådespelaren Alfie Allen misstänkt för misshandel. Han hölls häktad hela natten.
Dramat inträffade medan Lily var i Paris för att närvara vid ett modereportage tillsammans med designern Stella McCartney igår (1 mars, min anm.)

Lily och Alfie är Alisons barn tillsammans med skådespelaren Keith Allen (se bild).



De bor i det hus där den påstådda misshandeln ägde rum runt lunchtid.
En källa säger: 'Det var ett familjegräl som spårade ur. Något tjafs ledde till att Alison ringde polisen. Men nu tror jag att hon ångrar att hon ringde.'
En granne säger: 'Två polisbilar körde fram till huset med blåljusen på. Det var väldigt dramatiskt.'

Vänner till filmproducenten Alison säger att hon sannolikt kommer att dra tillbaka anmälan utan att ta det hela längre. Men polisen har en policy om att fullfölja undersökningen av familjemisshandel när den kärande har undanhållit bevis. Konstaplarna kan försöka få tag i mer bevis, t.ex. fotografier på Alisons sår, för att se om man har ett fall.

Häktningen inträffade bara ett par dagar före släppet av 21-åriga Lilys nya singel med dubbel A-sida, 'Shame For You/Alfie'. I låten som är döpt efter hennes bror gnäller hon om hur han röker för mycket marijuana.
Låttexten innehåller raden: 'My little brother's in his bedroom smoking weed. I tell him he should get up cos it's nearly half past three. He can't be bothered cos he's high on THC.'
En annan rad lyder: 'Get off your lazy arse, Alfie, please use your brain.'

Lily blev nyligen besviken då hon inte vann en enda Brit Award trots att hon hade 4 nomineringar.

Alfie gör just nu ett namn för sig själv i skådespelarvärlden med sin medverkan i filmen 'Atonement' tillsammans med Keira Knightley.

Lily berättade igår (1 mars, min anm.) för The Sun i ett samtal från Paris: 'Jag älskar min familj och önskar att jag kunnat vara där för att lugna ner situationen. Jag har pratat med mamma och Alfie och allt är bra nu.'"

105233-278
Lily, Alfie och mamma Allen (infälld). Bild från The Sun.

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback