Please, Luke, please please please...



Det här är min drömmugg... Suck.
Hade nästan glömt hur mycket jag älskar Gilmore Girls, och hur man inte kan se ett avsnitt utan att behöva pausa för att brygga en svart kopp kaffe. Men nu minns jag. Ack, vilka tider.

Muggen ovanför fanns ett tag att köpa på
Ebay, but no more... Jag får väl hålla utkik, fast risken är att om man fraktar en kaffemugg från USA så går den i bitar.



Lorelai: Please, Luke. Please, please, please.
Luke: How many cups have you had this morning?
Lorelai: None.
Luke: Plus...
Lorelai: Five, but yours is better.
Luke: You have a problem.
Lorelai: Yes, I do.
Luke pours her coffee.
Luke: Junkie.
Lorelai: Angel. You've got wings, baby.

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha.. har inte sett alls mycket på det men.. De pratar så himla fort ;)

Postat av: Magnilex

Charlotte har rätt. Dom pratar aset av sig. Men jag tror ange hävdar att det är lite charmen?

2007-01-15 @ 18:13:45
URL: http://www.myspace.com/mtengdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback