Plastikdoktor varnar Brittan

Britney ligger illa till om hon inte gör något åt sitt leverne:

"Robert Rey, topplastikkirurg i Beverly Hills, har uppmanat Britney Spears att ta bättre hand om sig själv efter att ha hävdat att chockerande nya bilder av popstjärnan talar för att hon åldrats 15 år på bara två.

Kirurgen, som har huvudrollen i den amerikanska realitysåpan 'Dr 90210', överväldigades av nya foton på Spears som i början av januari fick USA:s största dagstidningar att ställa frågan: 'Är detta verkligen Britney?'

Och han trädde fram på nyhetsshowen 'The Insider' den 5 januari för att dissa den partyälskande singelmamman Britneys bleka och åldrade 'nya look'.

Efter att ha jämfört det nya partyfotot med en bild tagen av popprinsessan för två år sedan sa Rey: 'Hon är svullen under ögonen och kvaliteten på hennes hår har förändrats. Man kan till och med se några rynkor.'

'Man ser att hon kan ha åldrats 10 till 15 år mer."

Stackars Brittan... Men är det verkligen så konstigt? Bara tanken på att leva med en karl som K-Fed gör ju att man får rynkor.

105233-229

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: systern din

hej sis! har ingen direkt kommentar på ditt inlægg tænkte bara skriva ett litet meddelande o sæga att jag ær tillbaka i oslo som du kanske har førstått.
jag skulle ringa dig kvællen innan jag åkte men glømde bort. tråkigt.
men jag har det bra iaf, som du kanske har hørt fra mamma. fick jobb dan efter att jag kom hit. bara vikariat alltså. i två dagar. 120:-/timmen.
ær anmæld på en ny vikarbyrå næmnligen, och deras minimiløn ær 120:- i timmen. så inga mer lågbetalda jobb! wihoo!
snart kommer sandra o kajsa också, så ska tomas flytta. det ska bli riktigt kul!
jag har kommit på att du ELLER du & bjørn måste komma hit helgen då jag fyller 20! så fort jag fast jobb ska jag høra av mig så ni vet att jag också kan betala en del av era biljetter.
det kommer liksom inte bli en perfekt fødelsedag utan dig!!!
kan du inte skicka ett sms och berætta hur du mår o hur du har det på jobbet o så?
det ær ju så dyrt o ringa liksom.
saknar er!
hoppas vi ses snart,
pussssshhh!
//trefsmenningpullan

2007-01-15 @ 14:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback