Paris plastikproblem

Vill man vara fin får man lida pin, vilket Paris Hilton verkar få erfara:

"Hotellarvtagerskan Paris Hilton har enligt rapporter besökt en plastikkirurg i Los Angeles tidigare i veckan i ett försök att fixa sitt 'hängande' vänstra ögonlock.

25-åringen fick troligen en muskelskada i sitt vänstra öga efter en hafsig ögonlocksoperation för sex år sedan, och skadan har enligt rapporter förvärrats av hennes förkärlek till blåtonade kontaktlinser som hon bär i sina naturligt bruna ögon.

En källa berättar för PageSix.com: '(Hennes ögon) har blivit uttorkade den senaste tiden. Hon ignorerar läkarnas order att inte bära sina tonade linser.'

Hilton's representant Elliott Mintz förnekar dock ryktena, och insisterar: 'Såvitt jag vet har Paris aldrig genomgått någon form av skönhetsoperation och har aldrig nämnt några medicinska förfaranden som har med hennes ögon att göra.'"

Nu har vi iallafall fått svaret på varför Paris alltid ser trött ut på bild. Fast det kan ju ha att göra med det vilda festandet också.

http://images.ientrymail.com/webpronews/parishilton.gif

Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: fahrije

Paris är snygg och fin!!:):)hon har en Civava som jag jag har 19 styck!!Dem är gete gulliga seger alla i min klass!!


Paris den finaste tjejen i värden!!!<3<3:)

2007-04-06 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback