Min klippbok del 1

Jag har startat en ny serie med inlägg, som ni ser av rubriken. Här tänker jag posta saker som jag har inklistrade i min klippbok, och som jag alltså vill ha/tänker köpa/inspireras av.

♥KLIPPBOKEN♥:



Makeupkedjan Sephora har skapat världens smartaste sak att ha i handväskan! Ett kombinerat mobilsmycke/läppglans! Kan ni tänka er något bättre? Inte jag iallafall. Mina läppglans försvinner alltid i väskan, så det här är verkligen perfekt! Kostar c:a $9.

Produkten heter Effet 3D Mobile High Shine Lip Gloss Cell Charm Accessory. Träna in det nu så får ni läxa sen!

105233-224


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt ;)

Postat av: Anna Axelsson

Det där smycket vill jag med ha!!! Kan ju inte bli bättre!

2007-01-11 @ 19:11:14
Postat av: Julia

Åh! Jag har ett sånt läppglans på mobilen ;) Köpte det i Nice (på Sephora) i somras. Sjukt gulligt men har aldrig använt det..
Tack för hjälpen med videon!!

2007-01-16 @ 19:51:31
URL: http://bergenstrahlesystrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback