Mellandagsrea

Tog en kort tur in på Gina Tricot för att kolla in mellandagsrean, och fyndade en ursnygg top med hundtandsmönster för ynka 64,50 kr:



Provade en hundtandsmönstrad vit klänning, som verkligen var gorgeous, men den satt inte perfekt, och skärpet störde mig lite. Fanken, den reades ut för 174,50:

105233-222

Var även inne på MQ, där det var 30-70% rea på massor av kläder, men jag blev faktiskt besviken. Det enda jag hittade som jag vill ha var ett par skotskrutiga shorts i svart-vitt-grått från Zoul för 199:-. Tyvärr ville inte min plånbok att jag skulle köpa dem.

När jag sedan kom hem och tittade i brevlådan såg jag att boken jag beställde i julas, "Hooking Up: You'll Never Make Love in This Town Again Again" skriven av fyra prostituerade i Hollywood, hade kommit. Hade nästan glömt bort den! Sjukt roligt! Ska bli spännande att läsa om Brad Pitts sexuella förmågor, hehe...

105233-221

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: emma

det är så härligt när man hittar ett riktigt fynd

Postat av: Anna Axelsson

TJA! Visst är klänningen läcker. Jag fyndade faktiskt den innan nyår för att ha på nyårsafton, provade den inte pga. den långa kön, men den satt perfekt när jag kom hem. Jag har sådan tur!

2007-01-11 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback