You go girl!

Urläckra sångerskan Natasha Bedingfield vill inte vika ut sig:

"Brittiska popstjärnan Natasha Bedingfield vägrar klä av sig för herrtidningar eftersom hon inte vill bli berömd för sitt utseende.
'These Words'-sångerskan har fått ett antal lönsamma erbjudanden för att klä av sig, men hon nobbar dem alltid för att skydda sin trovärdighet som låtskrivare.

Hon säger: 'Jag kommer aldrig att ställa upp i killtidningar eller på såna där bikinibilder. Jag är inte modell. Jag är en singer/songwriter, så varför skulle jag fläka ut mig på ett sånt sätt? Jag tänker inte konkurrera på det sättet. Det är helt enkelt inte sunt.'"

Härligt! Natasha är en av mina favorittjejer, och hon bevisar ännu en gång att hon är värd min beundran. Det är grymt skönt att det finns några kändiskvinnor kvar i världen som inte behöver visa tuttarna. Dessutom älskar jag att hon inte är pinnsmal.





Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: sanna

åh, vad bra gjort av henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback