Happiness is a warm fucking gun...

Åååå, jag vet inte vart jag ska ta vägen! Ursäkta mitt glädjerus men Babyshambles spelar på Berns 6 november och jag har biljetter!!!
Äntligen, Pete och jag... suck. (I wish)
Nejdå, vill inte byta ut min Björn mot Petan, men han är bra hot.
Det lustiga är att inatt, innan jag fått mailet från
Luger om att Babysarna spelar, drömde jag (och NEJ, jag drömmer inte om Pete varje natt) att jag var på Babyshambles-spelning, och att den var grym. Dessutom fick jag träffa Pete. Man får ju hoppas att det var en sanndröm!

Boka egna biljetter!

105233-59

Det enda jag är orolig för nu är att Petey-poo hamnar i finkan alternativt drar till Bahamas och äktar Kate när han egentligen borde vara i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Petra

Fan va synd att de inte kom, jag är för ung för att gå men blev ändå besviken. dom kom juh inte till peace and love festivalen heller. Men jag drömmer ändå om Pete och jag... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback