Paris - en vän i nöden

Efter att Britney Spears blivit hårt kritiserad som mor av sina fans och andra sedan hon synts ute på galej en hel del på sistone har nya bästisen Paris Hilton skrivit ett försvarstal i en bulletin på sitt MySpace. Kul att äntligen få lite insider-info om deras relation!:

"Jag sa till Brit att jag skulle skriva en bulletin här för att försöka klargöra några nyheter åtminstone till de som ligger på min lista... (MySpace vännerlista, min anm.)

Den sista tiden har ni sett bilder på mig och Britney när vi partajar (bla bla) och hon vet att några av hennes fans är väldigt upprörda över vad de kallar hennes "beteende" och sorgligt nog skyller de problemet på att hon är vän med mig. Javisst, jag och Brit har kommit varandra väldigt nära de senaste veckorna, och vi har gått ut en hel del de senaste kvällarna, men jag påverkar aldrig något hon gör, och det gör inte heller någon annan.

Brit är sin egen person och hon handskas med sina egna saker varje dag. Att folk dömer ut hennes förmåga som förälder på grund av hennes sätt att partaja är skrämmande. Britney älskar sina barn till döds, och jag vet att det verkligen sårar henne när hon ser alla grymma saker som skrivs om henne.

Hon åker hem varje natt till sina barn och festandet har inte kommit i vägen för hennes föräldraskap.

Alla som har dömt ut henne för detta borde verkligen skämmas. Det finns tusentals mödrar därute som gillar att gå ut och ha roligt. Men, du ser inte folk därute kalla dem "dåliga föräldrar". Hon är ung, och om hon vill gå ut och ha roligt, låt henne göra det. För Britney och hennes barns skull, var snälla.

Kärlek,
Paris"



Suck, det är så man blir tårögd. Efter att Paris publicerade brevet har ryktet dock spritts att Britney inte längre vill umgås med Paris p.g.a. att det sätter henne i dålig dager. Så mycket får man för att vara en god vän. Men tur är det, för det var lite väl mycket Lili & Sussie över dem.

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback