Någon har fått en ny kropp

Tittade på "Entourage" häromdagen och blev helt chockad när jag såg att Monica Keena, tjejen som spelade bitchen Abby i "Dawson's Creek", gjort en total helrenovering av sin kropp. Det värsta var läpparna, hon ser ju ut som en blåsfisk. Kan aldrig kändisar lära sig att läppförstoring aldrig är lyckat? Jag förstår knappt själv hur jag kände igen henne i "Entourage", men det måste ha varit den irriterande gnälliga rösten.

Här får ni bildbevis - Monica före renovering... (plattbröstad och tunnläppad)

 

...och efter

   
 
Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte var det så stor skillnad?! Det tycker inte jag iallafall.

2006-12-10 @ 15:19:35
Postat av: WHY WORRY?

Ett bättre sätt är att ha en aluminiumförsedd kartong med starkt ljus (gärna lite varmt) fylld med vitlök, ha detta vid sängen medan du sover och
efter några nätters sömn mår ni bättre och rörligare, en riktig hälso och -slankkur.
Enda risken med detta är att folk kommer att kalla en "vampyrrädd", why not take a crazy chance?

2007-04-27 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback