Dita blev kallad vampyr

Ursnygga burleskdrottningen Dita von Teese blev ofta kallad för vampyr i början av sin karriär som stripteasedansös. Idag är hon oerhört eftertraktad i branschen, men fortfarande har amerikanerna svårt att greppa hennes stil (jaja, de är ju trots allt jänkare, så vad kan man begära?). Dita hamnar ofta på "sämst klädda"-listor i staterna, medan det i Europa råder helt motsatta förhållanden. Vi älskar Dita!

En sak jag är förbryllad över när det gäller Dita von Teese är hennes getingmidja. Hur kan hon vara så kurvig men ändå ha denna timglasform? Snyggt är det iallafall, det är ett som är säkert.

Ett julklappstips är Ditas relativt nyutgivna bok "Burlesque and the Art of the Teese". Många läckra bilder.

105233-176



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Zombielicious

När man använder korsett mycket och ofta och hårt åtsnörd så formar den kroppen på riktigt, och då får man till slut en "naturlig" getingmidja :)
Jag lyckades krympa mitt midjemått typ en centimeter, sedan orkade jag inte mer ^_^

Postat av: Linda

Precis, korsett is the shit. Synd bara att det är ett dyrt pris man kan få betala för det. De inre organen tar rätt så bra stryk av det. Tycker det ser aningen onormalt ut att ha så smal midja i förhållande till höfter.

2008-01-27 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback