Vill ha!

Har just lagt bud på den här ursnygga camebroschen!

105233-3

Det är dock tre timmar kvar, och flera budgivare, så chansen att jag vinner den är inte hundra.
Tradera är nog den bästa sajten genom tiderna. Det är kul att så mycket folk tillkommit sedan jag började använda mig av den, för när jag först upptäckte Tradera var det en ganska okänd sajt.
En av mina närmaste vänner, Malin, är lika mycket Tradera-freak som jag, men hon tenderar att köpa dyrare prylar än jag, och blir bara nöjd med c:a 5% av det hon köper, när det väl dimper ner i brevlådan. Men, som Malin säger, det är ju så roligt att vänta på post.

Håll tummarna för att jag tar hem broschen!

Kommentarer
Postat av: din syster

det var ta mig faen bland det vidrigaste jag hört! vad sjukt äckligt. det där med bajset alltså! är det verkligen sant? fast iofs. de verkar ju helt vrickade det där paret.
jaja,jag tänkte höra när du o björre hade tänkt att bege er mot stockholm imorrn?! jag o ludde ska åka ett tåg som kommer fram 13.40 till centralen. sen ska vi ner en liten runda på stan. men det vore skönt om vi kunde åka tillsammans med pendeln hem till pappa?! ring,ring,ring ikväll! du skulle ringt igår!
pussy
//krampfemmeln

Postat av: Anonym

jag vill vinna came smycken den är fin vacker

2006-12-04 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback